Aquesta temporada només es podrà accedir a la Tribuna amb abonament, no et quedis sense!

Així són els carnets de socis per a la temporada 2024/2025.

Ja som 2.237 socis i sòcies!

Un Europa cada cop més arrelat a Gràcia mentre creix arreu, especialment a l'entorn més proper.

El CE Europa lamenta comunicar la defunció del soci 36 i qui va ser directiu del club, Agustí Tenllado Pardo.

Dissabte 29 de juny tens una cita al Nou Sardenya amb la Clínica del Remei

El CE Europa engega la campanya de sòcies 24/25 apostant per una rebaixa de preus per continuar amb el creixement.

Més categories per menys diners és el que podran gaudir els socis i sòcies de la temporada 2024/2025 que es donin d'alta i, si així ho desitgen, també els que renovin el seu compromís. El descompte de preus pot arribar fins a un 25% depenent de la modalitat.

>> NOUS SOCIS I SÒCIES

Com donar-se d'alta?

A) Online a la botiga virtual del club

B) Al club (c/ Pau Alsina, 140) en horari d'oficina

Com s'apliquen els descomptes

Cada categoria pateix automàticament una rebaixa de preu per a cada nova alta de soci o sòcia. Les noves altes ja es poden tramitar online i presencialment.

Davant la desigualtat salarial de la dona: un 20% extra de descompte

Tant per a altes noves de sòcia com per a sòcies que especifiquin la voluntat de tenir descompte en la quota final de la seva categoria hi haurà un 20% de descompte extra acumulable sobre el descompte original per així pal·liar els efectes de la desigualtat de salaris que perceben la majoria de dones a Catalunya.

Quan recollir el carnet?

El carnet físic estarà disponible a partir del juliol en l'inici de la propera temporada 2024/2025.

>> RENOVACIONS

Com renovar?

Físicament

Dirigint-se presencialment a oficines de dilluns a dijous (16 a 20 hores) i divendres (16 a 19 hores)

Què fer si tens el carnet domiciliat?

Cal aprofitar la promoció dirigint-se a oficines per fer-ho presencialment. El Club tindrà constància de la renovació i, iniciada la temporada 2024/2025, no es carregarà cap import de cap concepte de carnet al comte bancari. Si no s'aprofita aquesta oferta, a inicis de la temporada 2024/2025 es domiciliarà el carnet com és habitual, però sense la promoció dels descomptes i al preu establert de la propera temporada.

Quan recollir el carnet?

TAULA DE PREUS (descompte automàtic a noves altes i renovacions)

PreusCampanya25 1

El Club Esportiu Europa celebrarà la tradicional Diada dels Socis i Sòcies el pròxim 20 de juny a les 20h, com a cloenda de la temporada esportiva.

El CE Europa informa del temps restant de venda d'entrades a persones amb carnet del Club i l'obertura al públic en general.