Preus i modalitat del carnet de soci/sòcia

PROMOCIÓ PLAY-OFF: RENOVACIÓ I ALTA SOCIS/SÒCIES TEMPORADA 2024/2025

ON ENS POTS TROBAR? c/ Pau Alsina, 140
Consulta l'horari d'oficines
Tens dubtes?

>>> RENOVA EL TEU CARNET ONLINE AQUÍ! <<<     >>> DONA'T D'ALTA AL CLUB ONLINE AQUÍ! <<<

PreusCampanya25 1

BOQUES D'ACCÉS, TAQUILLES I SITUACIÓ AL MAPA

Els socis tenen accés per la porta principal de tribuna (2), així com els directius de l'Europa, els del club visitant, els jugadors locals i visitants, els utillers i les tripletes arbitrals i els portadors d'invitacions, passis federatius, carnets d'entrenador i acreditacions. Un cop dins del recinte, tots els espectadors podran moure's per qualsevol de les quatre graderies i accedir al bar o als serveis des de qualsevol punt. La tribuna alta (segon pis) pot estar sotmesa o reservada, segons zones i cadires, a socis protectors, socis generals, directius, convidats a la llotja i premsa. Les taquilles estan situades a la zona marcada amb (T).

Les persones amb mobilitat reduïda, les que utilitzin cadira de rodes o les que, ja sigui per qüestions físiques o lesions temporals no puguin baixar i pujar escales, tenen un lloc reservat i exclusiu per a gent amb cadira de rodes i per les càmeres de TV que necessitin una ubicació més baixa que des de la tribuna alta just sobre el túnel de vestidors.

abonaments