Acreditacions Premsa

MITJANS DE COMUNICACIÓ I ALTRES ACREDITATS (Temporada 24/25)

El Departament de Comunicació del Club preveu l'acreditació per a tots aquells partits de competició oficial on hi hagi taquilla al Nou Sardenya. Aquestes acreditacions s'han de sol·licitar, sempre i únicament, enviant un e-mail durant la setmana en curs del partit sol·licitat si aquest és en cap de setmana o des de 7 dies abans si és intersetmanal a les següents adreces electròniques:

Directius visitants, tècnics d'altres equips, 'scouters' i altres: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

IMPORTANT: Cal demanar acreditació sempre màxim 48 hores abans de l'hora dels partits dels Primers Equips (masculí i femení) i Filial masculí, moment en què es tanca definitivament la llista d'acreditats. També cal sol·licitar-ho per a cada un dels partits a cobrir per molt que el mitjà o persona acreditada sigui de presència regular en partits a l'estadi. Només es considerarà assignada l'acreditació si es rep una resposta afirmativa al correu electrònic.

ACCÉS A L'ESTADI: Tret que s'indiqui el contrari, tothom que tingui una acreditació de premsa haurà de passar per la porta principal de l'estadi i identificar-se en la llista de control que hi haurà a l'accés. Si no s'indica el contrari, es podrà accedir a les instal·lacions des d'una hora i quart abans del partit.

QUI POT ACREDITAR-SE?

Periodistes i mitjans de comunicació reconeguts com a tal en els àmbits de premsa escrita, ràdio (també on-line), televisió i web. El club no acreditarà comptes de Twitter particulars ni persones que no exerceixin una funció informativa per a un mitjà reconegut que comuniqui mitjançant els citats canals. S'estudiarà cas per cas l'acceptació d'acreditacions per a pràctiques universitàries o altres situacions especials.

DADES NECESSÀRIES PER ACREDITAR-SE

Nom i 2 cognoms, DNI, telèfon de contacte, mitjà pel qual es desenvoluparà la feina, especificacions (redacció, locució, web, fotografia...) i/o necessitats especials.

IMPORTANT

En qualsevol cas, les distribucions de zones de treball (cabines, taules de premsa...) s'assignaran en estricte ordre de petició dels mitjans, exceptuant aquells que segueixen el club habitualment i ja tenen el seu espai habilitat durant tota la temporada, espai que serà respectat.

AVÍS

Si els mitjans no especifiquen les seves necessitats d'assignació d'una taula de premsa o àrea de treball en la seva petició d'acreditació, no es poden garantir les mateixes el dia de partit. Igualment, la petició no adjudica automàticament aquest espai, sinó que està sempre subjecte a disponibilitat i posterior confirmació del Departament de Comunicació.