Notícies

El diari La Vanguardia dedica una pàgina de societat a l'Europa, posant el focus en les xerrades de Bojan Krkic pare i Xesco Espar el passat dijous.
El proper 8 de desembre se celebren 100 anys del primer partit de bàsquet a Catalunya i l'estat i que va guanyar l'Europa.
Els mitjans que vulguin cobrir el partit de Copa del Rei de l'Europa al Nou Sardenya hauran de seguir una sèrie d'indicacions.
El dia 11 de novembre de l'any 2001 va veure la llum la pàgina web oficial del CE Europa, la degana del #futbolcat a internet.
Desenes de vídeos, desenes d'hores, passió, emoció, gols, entrevistes... tot això i més al canal oficial del club a YouTube.
L'Informe Europa tracta, en format radiofònic i en profunditat, diferents aspectes i moments de la vida del Club Esportiu Europa.
Els socis i aficionats de l'Europa podran veure, si així ho desitgen, tots tres partits en competició dels equips graciencs.
Serà la primera vegada en els 113 anys d'història que l'entitat es comuniqui oficialment en una llengua estrangera.
La secció 'La Prèvia', que repassa els duels del cap de setmana dels principals equips, incorpora el vídeo en el seu format.
Encara no has descobert el que hi ha per a tu al canal oficial del Club Esportiu Europa a la plataforma YouTube?