Bona imatge dels equips en un duel obert
El Primer Equip ha encaixat la primera derrota a casa de la temporada davant una sensacional Pobla de Mafumet. El partit, que prometia, no ha decebut i s'ha convertit en un espectacle segurament molt gaudit per l'espectador neutral. Qualsevol altre resultat hauria estat possible. El conjunt escapulat ha fet mèrits suficients per no marxar de buit de casa seva.
.
Hi ha vegades que els partits prometen sobre el paper i després decepcionen. Tot el contrari del duel Europa-Pobla on tots dos equips han demostrat els motius de les respectives fames. L'encontre, obert de principi a fi, amb moltes arribades i internades a cada àrea, gairebé amb el mig del camp trencat i amb un bon gust per la pilota per part dels dos equips, ha pagat el preu de l'entrada. La victòria ha caigut del cantó del filial del Nàstic, però qualsevol altra resultat també hauria estat just, fins i tot favorable a l'Europa.
Primera part: Un golàs imparable
El darrer quart ha estat dominat pels locals. Una falta de Javi Lara l'ha rematat de cap Cano fregant el pal. Acte seguit, Segalés ha tingut una bona oportunitat en una pilota oberta a l'àrea petita on el porter Sergio ha sortit als seus peus mentre la jugada s'obria a la banda. Amb poc angle, Segalés ha preferit regatejar el porter i l'acció ha anat perdent la franca situació. El xuf final ha sortit desviat. Abans del descans, una mitja volta de Delmàs l'ha tornat a engaltar Peque sense deixar caure la pilota. Aquesta, però, ha anat al 'ninot', fort però centrat i directe als guants de Sergio.
Segona part: Partit obert i emoció constant
La Pobla de Mafumet ha gaudit d'una gran ocasió només iniciar-se la represa. Jan s'ha plantat sol davant Leva però el porter, providencial, ha tapat el xut del jugador grana amb els peus. El propi Jan, cinc minuts més tard, ha engaltat un xut de rosca bombejat que ha picat al travesser i ha marxat fora. Passat l'ensurt inicial, l'Europa ha agafat el comandament (altern durant tot el segon temps) i ha començat a gaudir d'arribades.
Com a rèplica a l'acció anterior de La Pobla, l'europeista Ivan Álvarez ha gaudit de la primera de l'Europa dos minuts més tard amb un cacau des de trenta mentres que ha sortit fregant el pal. L'equip escapulat ha insistit a pilota aturada i en centrades tancades amb perill que s'han marxat fora del terreny de joc pel poc o s'han refusat entre la defensa i el porter. D'un possible empat s'ha passat a la sentència visitant a dos minuts pel final quan Jordi Roca s'ha tret del barret un gran xut de rosca al segon pal, tancat i ajustat. La pilota, després de picar al pal llarg de la porteria de Leva, s'ha endinsat fins la xarxa.
Lliga · J8 · Estadi Nou Sardenya (08/10/11) · 750 espectadors
EUROPA: Rafa Leva, Aitor Olmo, Alberto, Cano, Aitor Torres, Parres, Javi Lara, Valderas (Ivan Álvarez, 45'), Delmàs (Cebri, 66'), Peque i Segalés (Èric Blasco, 81').
POBLA MAFUMET: Sergio, Alberto, Joel, Aleix, Segarra, Sebas (Mozo, 88'), Víctor Oribe (Aitor Casas, 84'), Alfons (Jordi Roca, 71'), Jan, Ñoño i Èric Via.
ÀRBITRE: José Maria Quintana Carmona
TARGETES: Grogues a Aitor Olmo, Alberto, Aitor Torres i Cebri (Europa) i a Segarra, Sebas, Jan i Ñoño (Pobla Mafumet)
GOLS: 0-1 (Víctor Oribe, 18'); 0-2 (Jordi Roca, 88')
Onze de l'Europa
Onze de la Pobla de Mafumet
Espectacular acció de Segalés per fer-se amb la pilota
Contundent refús de Segarra davant la pressió de Valderas

Un espectador de luxe a la tribuna, l'exfutbolista Michael Reiziger

Lluita per alt

La Pobla ha demostrat tenir un excel·lent tracte de pilota
www.btvnoticies.cat