Una gran pantalla, nou marc comunicatiu
Des de fa uns dies, una gran pantalla presideix l'entrada de la porta principal de tribuna del Nou Sardenya. Es tracta d'un nou panell de comunicació i publicitat adreçat als socis, aficionats, jugadors i familiars que entren i surten constantment de l'estadi. L'empresa Alooha és la responsable tecnològica. La televisió publicitarà tots els esdeveniments del club.
Uns dies abans de la disputa de La Marató futbolística de TV3 a l'estadi escapulat, es va instal·lar sotat tribuna una pantalla a tot color de grans dimensions. En aquests primers dies la pantalla ha estat anunciant el partit de La Marató de TV3 però des d'aquesta setmana començarà a projectar comunicats del club, horaris i dies de partits, resultats, publicitat i tot tipus d'informació relacionada amb l'Europa. Ho farà amb imatges fixes o bé en moviment que s'aniran canviant entre sí cada 10 segons.
L'Europa es converteix en un dels pocs clubs de categoria amateur que gaudeix d'un aparell d'aquestes característiques al futbol espanyol, tot gràcies a les gestions del directiu Agustí Parra per a que el dispositiu 'dPop' fos una realitat viable. Els continguts de la pantalla s'aniran renovant a mida que les diferents activitats del club es concretin al llarg del calendari anual.
IMATGES DE LA INSTAL·LACIÓ DE LA PANTALLA "DPOP"
Configuració de l'aspecte informàtic de la pantalla
El president, Guillaume de Bode, i el directiu Agustí Parra
al costat dels responsables tècnics d'Alooha.
L'aparell 'dPop' en ple funcionament a l'estadi