Agenda

Resultats

Preu Entrades

Acreditacions

L'EUROPA ESTRENARÀ NOVA SAMARRETA PEL DERBI

Nou disseny i nou concepte de patrocini

L'escenari d'un derbi és, segurament, un dels millors per estrenar una nova samarreta. L'Europa ho farà per partida doble. D'una banda, el propi disseny i distribució de colors i formes. D'altra banda, un concepte innovador de patrocini dins el futbol català, amb serigrafiació adaptable.

 

A partir d'ara, l'Europa obre el patrocini de la seva samarreta al concepte innovador de la temporalitat. Ja no cal que un patrocinador inverteixi, si no ho desitja, en cobrir la part frontal de la samarreta durant tota una lliga. Ho podrà fer una sèrie de partits o només un dia puntual. Aquests possibles canvis constants no suposaran cap problema en la fabricació de nova roba amb el nou logotip del patrocinador puntual de torn. Gràcies a una nova tècnica de fabricació que l'equipador i col·laborador de l'Europa, la casa esportiva Elements, està posant en pràctica com a prova pilot, l'empresa de roba esportiva podrà reaccionar ràpidament als canvis per dotar l'Europa de la nova roba amb el logotip del nou col·laborador al pit.

Primer Equip
Javi Sánchez amb el nou model de samarreta que s'estrena diumenge

 

Aquest diumenge, al derbi contra la Montañesa, l'Europa estrenarà el nou model amb un dels seus darrers col·laboradors i "soci VIP 1907", l'empresa Geseme . A partir d'aquesta jornada 24, l'Europa, segons l'acord amb els diferents col·laboradors i patrocinadors, actuals i futurs, podrà anar alternant la samarreta de joc amb la serigrafia frontal de Panenka -com fins ara-, Geseme -com el cas de diumenge- o tercers o quarts patrocinis que puguin sorgir a partir d'ara en el futur.

 

Fins a final de temporada l'Europa jugarà amb dos models de distribució de colors, punys, colls i logotips: el de Panenka i el nou model. A partir de l'entrada de futurs col·laboradors, tots aquests aportaran els canvis només de logo frontal al pit, però el model present i futur de samarreta per a Geseme i noves empreses serà aquest que diumenge s'estrenarà i que el golejador Javi Sánchez -en la imatge superior- ja s'ha posat per a ceeuropa.cat. És a dir, enguany hi haurà dos tipus de disseny gràfic diferent de samarretes i, a partir del possible play-off i l'inici de la següent temporada, només un model amb possibles diferents empreses mostrant el seu logotip a la part frontal.

 

Un disseny original


La casa esportiva Elements ha aplicat un original disseny, exclusiu per l'Europa, on destaca la desaparició del coll de solapa per passar a un totalment rodó. L'altre element destacat és l'escapulari, que està format pel contrast de dues tonalitats diferents de color blau. La panxa de la samarreta també porta serigrafiat, en un toc de color molt i molt lleuger, l'escut de la samarreta per tota la part frontal. Aquests detalls cromàtics són apreciables a molt curta distància, unificant-se en només colors blau i blanc 'standard' quan la samarreta es veu de lluny. 

 

Aplicable a totes les categories

 

Amb aquesta nova tècnica d'Elements, l'Europa obre el patrocini no només al Primer Equip, sinó a l'Europa B, Juvenil A, Femení A, equips federats de base i escolars. De fet, la nova forma de fabricació permetrà també, de forma molt significativa, baixar el cost de producció i, en futures temporades, la traducció en diners que això significaria per les famílies del Futbol Base i Escola del club.

 

acidH TEB FederacioAcell