Àlex Cano i Andrea Porta us desitgen una bona Festa Major de Gràcia 2023!

15 Agost 2023 Àngel Garreta
Un dels moments reivindicatius del pregó Un dels moments reivindicatius del pregó Àngel Garreta

Gràcia va viure ahir a la tarda, a la Plaça de la Vila, un moment històric amb el pregó de dos futbolistes de l'Europa per Festa Major.

El 14 d'agost del 2023 passarà a la història com el dia en què dos il·lustres capitans europeistes, Àlex Cano i Andrea Porta, van ser pregoners de la Festa Major de Gràcia. Mai abans en la història del club escapulat s'havia pogut obtenir aquest honor.

Els pregoners van ser rebuts a les cinc de la tarda a la seu de la Fundació Festa Major de Gràcia i, des d'allà, des de 'Can Musons', van iniciar un seguici que els va dur a la Plaça de la Vila de Gràcia. Passades les set, els dos capitans van llegir un pregó molt europeista, molt gracienc i a la vegada molt reivindicatiu amb els valors socials, culturals i feministes. Un pregó que va ser molt aplaudit pels presents i que va finalitzar amb un moment de pell de gallina quan, de forma espontània, la gent que es trobava a la plaça va començar a cantar "L'Europa és la nostra vida!".

A continuació us oferim el vídeo del pregó íntegre d'Àlex Cano i Andrea Porta i una galeria d'imatges de la jornada històrica viscuda ahir.