Agenda

Resultats

Preu Entrades

Acreditacions

Els carnets de la temporada 2021/2022 ja són a oficines!

09 Juliol 2021

Els nous carnets de soci compten, un any més, amb el suport de Caixa d'Enginyers.

Els socis i les sòcies de l'Europa ja poden passar a recollir el carnet de la temporada 2021/2022 a les oficines del club, en cas que vulguin fer-ho presencialment. Recordem que l'horari d'oficines és de 16h a 20h de dilluns a dijous o de 16h a 19h els divendres. (Del 16 al 20 d'agost, les oficines romandran tancades per vacances).

El d'enguany és un carnet especial per una temporada especial amb l'estrena de la Segona RFEF. El document posa en valor el títol de lliga, la figura del 'CapiCano' i també l'afició europeista.

El nou carnet alhora també allarga el vincle entre l'Europa i la Caixa d'Enginyers. L'entitat cooperativa, vinculada des de fa temps al club, segueix de la mà de l'Europa per continuar compartint valors i proximitat tal com ha fet en els darrers anys. D'aquesta manera, Caixa d'Enginyers lluirà a la part posterior del carnet de soci.

A més de ser solvent, transparent i rigorosa, Caixa d’Enginyers és una Entitat cooperativa propera, compromesa, amb una clara vocació de servei personalitzat i amb la missió de generar valor compartit més enllà del component financer. La sostenibilitat és un dels eixos vertebradors del Grup, visible en tots els seus àmbits d’actuació més enllà dels projectes de Responsabilitat Social Corporativa. En aquest sentit, a més de ser una entitat neutra en carboni o estar adherida al Pacte Mundial de les Nacions Unides, l’Entitat és innovadora en l’oferta de productes i serveis responsables, de fet, el 60% dels seus fons ja compten amb l’etiqueta ISR (inversió socialment responsable).

Caixa d’Enginyers aposta per la digitalització i, paral·lelament, per un model de proximitat que contempla l’atenció i l’assessorament personalitzat a través d’oficines -l’Entitat compta ja amb un total de 32 oficines-. Per a potenciar aquest ADN digital i proper i una atenció personalitzada integral, l’Entitat ha implantat des de 2019 la gestió del servei als socis amb metodologia ‘agile’, una nova forma de treballar flexible que permet als gerents una atenció digital que complementa la tradicional presencial. Per a més informació www.caixaenginyers.com.

No trobes l'article que busques?
Si busques un anterior a Juny del 2014, probablement sigui a la Hemeroteca

acidH TEB FederacioAcell