Ignacio Pato i Carles Viñas, protagonistes en el col·loqui sobre les aficions

24 Febrer 2024 Xavi de la Ossa
Debat obert entre el directiu Ramon Armengol i els protagonistes Debat obert entre el directiu Ramon Armengol i els protagonistes Xavi de la Ossa

Ignacio Pato i Carles Viñes han presentat els seus llibres 'Grada Popular' i 'Ultras' a la sala de premsa del Nou Sardenya (19:30 hores).

L'Estadi ha acolllit un nou col·loqui presentat i dirigit pel directiu Ramon Armengol i amb els dos autors (obert a tothom i amb entrada lliure) on s'ha debatut sobre les aficions i sobre el model de futbol en què vivim actualment i cap a on es dirigeix la indústria. Entre les persones presents es trobaven els futbolistes del Primer Equip masculí Pau López i Arnau Campeny, que han intervingut per donar el seu punt de vista com a esportistes del Club. La xerrada ha acabat amb un 'Tercer Temps' a Ca La Chus.

El Club Esportiu Europa continua impulsant aquesta temporada un apropament social a la cultura i la lectura en relació amb l'esport i el futbol, sent aquest el segon acte que se celebra a la sala de premsa del Nou Sardenya després de rebre la visita de Toni Padilla.