L'Europa concedeix el carnet 1907 a l'afició

06 Febrer 2024 Redacció
El 1907 és per a vosaltres, europeistes! El 1907 és per a vosaltres, europeistes!

La Junta Directiva del Club Esportiu Europa ha decidit que aquest número, el de la fundació de l'entitat, serà propietat simbòlica de tothom.

El CE Europa ha decidit bloquejar l'assignació del carnet de soci/sòcia amb numeració 1907 i dedicar-lo a tota la seva afició. Feia moltes dècades que l'entitat no arribava a aquesta xifra de persones associades i, un cop s'ha superat de llarg aquesta numeració (el club va camí dels 2000 socis i sòcies), s'ha considerat adient que cap persona, a títol personal, dugui aquesta xifra.

Aquesta decisió busca dedicar aquest número tan especial per l'europeisme a totes aquelles persones que han dut l'Europa al cor, a tots els seguidors passats, presents i que han estat al costat del blau escapulari en els mals i bons moments.