Preus, modalitats i venda d'entrades pel partit Europa-Betis Deportivo

08 Maig 2024 Redacció
Tota la informació del partit de tornada de la primera eliminatòria Tota la informació del partit de tornada de la primera eliminatòria

Qualsevol persona, sòcia o no sòcia, major de 5 anys, necessitarà comprar una entrada per poder presenciar el partit de tornada del play-off.

>>>
VENDA ONLINE AQUÍ

FASE 1: VENDA ANTICIPADA I EXCLUSIVA PER SOCIS I SÒCIES NUMERARIS DEL CLUB

Venda exclusiva de dimecres 8 de maig a divendres 10 de maig. A partir d'aleshores, dins d'altres fases. Una entrada per soci/sòcia.

PREUS

General: 10€

Tribuna: 15€

Socis d'entre 5 i 13 anys (inclosos): 2€ (aquesta entrada NO dona accés a tribuna)

CANALS DE VENDA

Oficines del Club (dimecres i dijous de 16 a 20 h. i divendres de 16 a 19 h.)

Online: fent clic aquí (caldrà identificar-se amb el DNI del soci/sòcia que serà comprovat)

SOCIS I SÒCIES PROTECTORS

No paguen però caldrà que recullin una invitació a oficines abans del 17 de maig

FASE 2: VENDA ANTICIPADA I EXCLUSIVA PER A JUGADORS/ES DEL FUTBOL BASE I ESCOLA DEL CLUB I FAMILIARS DE BASE I ESCOLA

Venda exclusiva de dissabte 11 de maig a dilluns 13 de maig (en cap de setmana només online). Una entrada per jugador o familiar

PREUS

Jugadors/es d'equips de base i escola: 2€ (els jugadors/es paguen aquest preu simbòlic per un tema de control d'aforament)

Familiars General: 15€

Familiars Tribuna: 20€

CANALS DE VENDA

Oficines del Club (de 16 a 20 hores el dilluns 13)

Online: fent clic aquí (caldrà identificar-se amb el nom del jugador/a de base/escola i serà comprovat)

CONTACTE INCIDÈNCIES

Per a resoldre qualsevol dubte o incidència amb les entrades cal escriure un e-mail a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

CONSIDERACIONS GENERALS

Qualsevol persona major de 5 anys necessitarà una entrada oficial per assistir al partit. Cap carnet donarà la possibilitat d'entrar a l'Estadi sense l'entrada corresponent.

Les entrades dels menors de 13 anys estan identificades i, per tant, cap major de 13 anys podrà accedir al camp amb aquest tipus d'entrada. Tanmateix, aquestes entrades no donen accés a tribuna.

Les entrades comprades online per socis/sòcies o familiars de jugadors/es seran comprovades. En cas de duplicitats o si no corresponen a un soci/sòcia o familiar de jugador/a, seran automàticament invalidades i es procedirà a retornar l'import al comprador.

No seran vàlids els passis federatius.

No s'acreditaran entrenadors, àrbitres o agents esportius. Les peticions d'analistes de clubs es limitaran a una acreditació.

Per acreditacions de premsa caldrà contactar amb Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. fins el divendres 17 a les 14 hores. No s'atendran peticions posteriors.

Properament s'informarà sobre les següents fases de venda d'entrades.