Servei d'honor a l'Estadi amb motiu del Dia Internacional del Poble Gitano

05 Abril 2024 Redacció
Ricard Valentí a la llotja del Nou Sardenya en un partit de l'Europa Ricard Valentí a la llotja del Nou Sardenya en un partit de l'Europa Arxiu CE Europa (Àngel Garreta)

Abans de l'inici del partit Europa-Manresa d'aquest diumenge hi haurà un servei d'honor a càrrec de Ricard Valentí en commemoració del 8 d'abril.

Ricard Valentí és el president de Rromanipe's, l'Associació de Joves Gitanos de Gràcia i membre del Consell Municipal del Poble Gitano. Amb motiu del proper 8 d'abril, Valentí serà l'encarregat de fer el servei d'honor del partit Europa-Manresa d'aquest diumenge al Nou Sardenya, on també onejarà la bandera del poble Gitano com ho ha fet en anteriors ocasions a l'Estadi, la primera l'abril del 2021.

La diada commemorativa del 8 d'abril és important pel reconeixement del Poble Gitano i per la lluita contra la discriminació, lluita a la qual s'uneix el CE Europa en el marc dels seus valors històrics com a club.