Suma't al somni del play-off!: Jornada econòmica per l'Europa-Valencia B

17 Febrer 2024 Redacció
Tram final de temporada amb una il·lusió col·lectiva Tram final de temporada amb una il·lusió col·lectiva

El duel Europa-Valencia B del 25 de febrer serà jornada econòmica del Club: Entrada per a socis/sòcies a 10€ i entrada general a 15€.

A partir del dilluns 19 de febrer es podran comprar les entrades de soci/sòcia del partit Europa-València B (inici a les 12 hores) a les oficines del Nou Sardenya. En format online tambés es poden comprar en aquest enllaç.

Qui paga i qui no paga diumenge?

Públic en general

Entrada única al preu de 15€

Socis i sòcies a excepció de protectors/es

Entrada a la venda (anticipada i el dia de partit) per 10€. Malgrat tenir l'entrada, caldrà presentar adjunt el carnet de soci per accedir a l'Estadi. Els socis i sòcies de la categoria de protectors NO han de pagar cap entrada

Jugadors/es del club

Entraran de franc amb el seu carnet

Familiars de jugadors/es del club

Hauran de pagar entrada i accedir amb el seu carnet familiar. El preu que s'aplica és el de soci/sòcia: 10€

Passis federatius

Queden anul·lats per a aquest partit

Com a Club tenim una oportunitat de fer realitat un somni i demanem a la nostra massa social un petit esforç per estar millor preparats per encarar-lo i fer-ho possible. Sempre endavant, Europa!