L'Europa s'adhereix a un acord per oferir entrades a 10 euros a l'afició visitant

El Club oferirà entrades a 10 euros a l'afició visitant dels Clubs adherits en l'acord.

L'Europa, en col·laboració amb el Sant Andreu, el Sabadell, l'Andratx, l'Alzira, el Mallorca i l'Ibiza (excepte els partits de Dia del Club i dels enfrontaments de Copa del Rei), han arribat a un acord per a oferir entrades a 10 euros als aficionats dels equips visitants adherits a aquesta iniciativa.

Aquesta mesura és una clara aposta pel futbol popular i té com a objectiu afavorir les aficions, oferint entrades a un preu assequible per als desplaçaments, que ja representen una despesa considerable per a molts seguidors.

La quantitat d'entrades a intercanviar serà negociada individualment entre els clubs participants, considerant les seves infraestructures i la capacitat d'aforament, sempre amb la intenció de facilitar l'afluència més gran possible.

Animem a la resta de Clubs del grup s'afegeixin a aquest llistat per aconseguir un futbol assequible per a tothom.