Busquem estudiants de periodisme i fotografia

24 Juny 2015 Redacció
Si ets periodista o fotògraf, contacta amb nosaltres! Si ets periodista o fotògraf, contacta amb nosaltres! CE Europa

Si t'agrada el periodisme i/o la fotografia i estàs estudiant aquest tipus de formació al teu institut o universitat, el CE Europa pot ser el teu primer lloc d'aprenentatge. Parla amb el teu centre d'estudis i posa't en contacte amb nosaltres per desenvolupar al club les teves hores de pràctiques.

El departament de premsa de l'Europa busca, cara a la temporada 2015/2016, redactors i/o fotògrafs per ampliar i millorar els seus continguts tant en web com en el seu periòdic mensual. Si tens interès en posar en pràctica les teves habilitats amb nosaltres, contacta'ns a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. adjuntant les teves dades de contacte o CV i, en cas d'haver publicat escrits o fotografies en mitjans físics o virtuals, adjunta'ns una mostra de la teva feina.

I si no sóc estudiant?

Si no estàs cursant periodisme o fotografia, però igualment et veus capacitat/da per escriure cròniques i articles o se't dóna molt bé la fotografia, pots enviar igualment les teves dades i referències per col·laborar amb la informació general i esportiva de la pàgina web del club.