Conveni entre l'Europa i l'Associació Cultural L'Independent de Gràcia

26 Maig 2022 Redacció
Encaixada de mans després de signar l'acord Encaixada de mans després de signar l'acord CE Europa

El Club Esportiu Europa i l'Associació Cultural L'Independent de Gràcia estreten encara més la seva relació institucional.

Aquest acord va quedar rubricat ahir amb la signatura de Víctor Martínez, president del CE Europa, i Emeteri Frago, president de l'Associació Cultural L'Independent de Gràcia. D'aquesta manera, ambdues entitats treballaran conjuntes en la promoció i difusió de les respectives activitats.

L’Associació Cultural L’independent de Gràcia és una entitat sense ànim de lucre, que va néixer el gener de 2014 amb l’objectiu de continuar l’edició del setmanari L’independent de Gràcia, fundat l’agost de 2000. L’Associació és membre de l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació (AMIC), i està adherida al Consell de la Informació de Catalunya i al Compromís Ciutadà per la Sostenibilitat 2012-2022.

220526 independent
Víctor Martínez i Emeteri Frago, signant l'acord