Els nou nous

El Nou Sardenya va acollir ahir al vespre la presentació de les nou noves incorporacions de la primera plantilla, alguna d'elles retorns de velles cares conegudes.

Els jugadors van protagonitzar una sessió de fotos de presentació i oficials i van atendre els mitjans de comunicació presents a l'acte.

El jove porter Sergio Fernández es va mostrar molt content d'incorporar-se a un club com l'Europa. Per la seva banda, Oriol Dot vol fer "una temporada espectacular i portar l'equip al play-off i, si pot ser, a l'ascens"; Putxi diu que "l'etiqueta de favorits s'ha de demostrar amb feina al camp" i destaca el grup huma de l'equip. Vives admet que el va sobtar la trucada de Dólera i, tot i altres ofertes, no va dubtar a venir,

Un dels retorns més destacats, el del Nils Puchades. L'extrem explica que ara és "un jugador amb molta més experiència i confiança que quan vaig marxar". En la mateixa línia s'expressa Padilla, "molt content per tenir una segona oportunitat al club. Vull que el Nou Sardenya vegi al veritable Padilla". Per la seva banda, el davanter Poves assegura que "només posar-te la samarreta ja captes la dimensió d'aquest club".

Finalment, un dels altres retorns al club, l'extre Ignacio Rosillo, format a la pedrera gracienca, afirma que "el meu objectiu és pujar" i remarca que "ser primer és clau". Un dels altres retorns formats a la casa, Pastells, no amaga que "no imaginava tornar al Sardenya per jugar al primer equip".