Els valors de l'Europa i l'elogi de Mikel San José

19 Gener 2022 Redacció
Mikel San José en el partit de Copa del Rei al Nou Sardenya Mikel San José en el partit de Copa del Rei al Nou Sardenya Arxiu CE Europa (Maria Vidal)

El futbolista de l'Amorebieta i exjugador de l'Athletic Club va ser entrevistat pel programa 'Tu Diràs' de RAC1.

Amb motiu d'una entrevista per valorar l'estat actual de l'Athletic Club i el Futbol Club Barcelona, el futbolista Mikel San José, actualment a les files de l'Amorebieta, va ser preguntat pel seu pas recent per la capital catalana per jugar a Gràcia contra l'Europa en partit de Copa del Rei.

Els elogis de San José i les seves reflexions sobre els valors de l'Europa, la cultura dels territoris i la importància de l'idioma els podeu escoltar en aquest fragment d'àudio que pertany a una part de la seva extensa entrevista radiofònica...