Mètode d'acreditació de mitjans i clubs

24 Agost 2016 Redacció
Ignasi Paredes, del diari Sport, a punt de fer una foto a l'onze de l'Europa Ignasi Paredes, del diari Sport, a punt de fer una foto a l'onze de l'Europa Arxiu CE Europa (Àngel Garreta)

La premsa, així com representants de clubs, 'scouters' i altres càrrecs susceptibles de ser acreditats, ja poden formular la seva petició.

Enguany el club separa els canals pels quals els interessats han de fer arribar les seves peticions d'acreditació puntual per un partit o per a tota la temporada. Aquest és el funcionament:

Acreditacions per a un partit puntual

- Mitjans de comunicació: Cal enviar un e-mail a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. (màxim 24 hores abans del partit) amb nom, cognoms, mitjà i funcions a realitzar.

- Clubs, federatius, 'scouters', directius rivals o representants municipals: cal enviar un e-mail a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. (màxim 24 hores abans del partit) amb nom, cognom i càrrec.

Acreditacions per a tota la temporada

- Mitjans de comunicació: Cal enviar un e-mail a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. amb el número d'acreditacions a sol·licitar, especificant quin tipus de cobertura es vol realitzar durant l'any. Cal detallar el nom i cognom dels beneficiaris de l'acreditació a nom del mitjà.

IMPORTANT: Cap persona interessada en accedir acreditada als partits del Primer Equip al Nou Sardenya podrà fer-ho amb un carnet propi del seu mitjà, club o entitat. Cal haver sol·licitat acreditació prèviament pels canals abans mencionats. Si el club no té notificació (i acceptació) prèvia de la presència d'aquella persona (notificada 24 hores abans del partit) serà necessari accedir al recinte passant per taquilla.

*Les peticions d'acreditació no suposen automàticament la seva acceptació. El club comunicarà la correcta recepció de la petició i l'aprovació o no de la mateixa als interessats.