Nova col·lecció de roba 'casual'

14 Desembre 2023 Redacció
Chami, Janet i Alba amb els tres nous models de roba 'casual' Chami, Janet i Alba amb els tres nous models de roba 'casual' Xavi de la Ossa

El Club Esportiu Europa posa a disposició de la seva afició una nova línia de roba urbana informal per poder dur el club en qualsevol situació.

Tres noves peces se sumen a la col·lecció de roba 'casual' que es pot trobar a les oficines del Club i a botiga.ceeuropa.cat a l'apartat corresponent. Una dessuadora amb els motius de l'escut de l'entitat col·locats de manera desconstruïda i dues samarretes, una amb el nom i els colors del club en una forma desenfadada i l'altra evocant els orígens a la Sagrada Família formen part de la roba del club que està disponible a la venda.