Quinze anys al teu costat

11 Novembre 2016 Redacció
Estem d'aniversari! Estem d'aniversari! ceeuropa.cat

El portal web oficial del Club Esportiu Europa celebra avui, 11 de novembre, quinze anys ininterromputs informant, els darrers tretze a diari.

L'europeisme fa tres quinquennis que pot trobar la informació referent a la seva entitat mitjançant internet i de forma més àmplia que als mitjans tradicionals. El portal ceeuropa.cat és el lloc web degà d'un club #futbolcat entre els que hagin informat, amb domini directe, sense interrupció. Actualment és l'únic que cobreix cada partit, sense excepció, dels seus quatre principals equips referents.

Amb el portal més que consolidat, ceeuropa.cat es manté alterna de novetats de caràcter tecnològic i multimèdia, així com noves xarxes socials, per poder afrontar els reptes de futur i ser, com fins ara, pioner en la comunicació corporativa futbolística. En breu, el departament de premsa del club oferirà novetats en aquest aspecte. Si voleu descobrir qui hi ha actualment al darrere d'aquest espai virtual de notícies, imatges i àudios podeu visitar la secció 'Qui Som?'.

A tots els socis, aficionats i internautes, moltes gràcies per la fidelitat i per molts anys més al vostre costat.