A la venda la primera equipació de l'Europa!

19 Desembre 2022 Redacció
Ja disponible la nova samarreta Ja disponible la nova samarreta CE Europa

La primera equipació del Club Esportiu Europa està, des d'aquesta mateixa tarda, disponible per al públic.

Des d'avui a la tarda, els socis i/o aficionats europeistes tindran la possibilitat d'adquirir la nova equipació escapulada. Després d'anunciar l'acord amb Adidas, el club ha rebut la primera comanda de samarretes de partit corresponents a la primera equipació, amb els colors blau i blancs característics del club. Els socis de l'Europa la podran adquirir a oficines per 40 euros i els no socis ho podran fer també a un preu de 45 euros. La samarreta també estarà a la venda a través de la pàgina web de Futbol Emotion i només els socis podran accedir-hi a la venda externalitzada a través d'una clau que hauran de demanar al club enviant un mail a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. indicant el seu nom i número de soci.

A més a més, al llarg d'aquesta setmana el Club Esportiu Europa traurà a la venda una línia de roba casual amb estampació del club. Tan bon punt estigui disponible, el club oferirà tota la informació de com adquirir els productes a través dels seus canals de comunicació.