Acord amb el Terrassa: entrades dels socis de l'equip rival a cinc euros

Els socis de l'Europa només pagaran 5€ a l'Olímpic de Terrassa Els socis de l'Europa només pagaran 5€ a l'Olímpic de Terrassa Arxiu CE Europa (Àngel Garreta)

Seguint la política iniciada fa dues temporades, l'Europa busca acords amb els equips rivals de la lliga per tal de facilitar l'entrada als respectius socis a preu més econòmic. Amb el Terrassa s'iniciarà, diumenge, el primer dels acords d'aquesta temporada.

Així, els socis del Terrassa que vinguin diumenge (20 hores) al Nou Sardenya a veure el primer partit de lliga 2015/2016 pagaran només 5€ per l'entrada general. Aquest acord s'executa també a la inversa: els socis de l'Europa pagaran només 5€ per anar a l'Olímpic de Terrassaa la segona volta de la Tercera Divisió.

La directiva de l'Europa busca reeditar els acords d'anys anteriors amb Montañesa o Santfeliuenc i aplicar-ne de nous com Granollers o Palamós, clubs amb qui ja s'ha començat a parlar, ja sigui per acords de tota la temporada o puntualment pels dos duels entre els respectius equips. D'aquesta manera l'entitat escapulada vol posar en valor el carnet de soci del club -i per extensió el fet de ser soci de qualsevol equip de Tercera- i donar un 'plus' de valor al preu del carnet dels socis del grup V de Tercera Divisió amb un clar avantatge a domicili.