Capacitat limitada a 30 aficionats visitants per a veure el Girona B-Europa

07 Gener 2023 Redacció
Una imatge del duel de la primera volta Una imatge del duel de la primera volta Arxiu CE Europa (Fran Capell)

El Girona FC ha comunicat al CE Europa aquest problema d'aforament del terreny de joc on juga el seu equip filial.

El Girona B-Europa que es jugarà el diumenge 15 de gener a les 12:30 hores a Riudarenes tindrà una capacitat limitada pels socis i aficionats visitants. Donada la poca graderia que presenta el terreny de joc de Riudarenes i comptant amb un percentatge de reserva pels socis de l'equip local, el Girona ha comunicat que disposa només d'un espai per a visitants de 30 persones.

El club gironí també ha comunicat que acceptarà la proposta del CE Europa d'entrada a 5€ per a socis del club gracienc. Aquestes 30 persones de capacitat s'adjudicaran en estricte ordre d'arribada per a tothom qui vulgui comprar una entrada visitant, sigui a preu reduït (socis) com a preu normal (aficionats).

El CE Europa resta pendent de saber l'horari d'obertura de taquilles i porta d'entrada del Municipal de Ruidarenes. Qualsevol novetat logística al respecte d'aquest partit es comunicarà puntualment pels canals oficials del club.