Resultats

Acreditacions

Comunicat oficial del Club Esportiu Europa i del futbolista Josemi Pedrosa

18 Juliol 2018 Redacció

El nou jugador de la primera plantilla, Josemi Pedrosa, ha volgut dirigir unes paraules a l'afició del seu nou club en forma de comunicat oficial.

Josemi Pedrosa: comunicat oficial

Benvolguts europeistes,

Arran del tuit que vaig publicar al meu compte personal el passat 27 d’octubre en referència a la situació viscuda a Catalunya el dia 1, vull, en primer lloc, demanar disculpes si amb aquell contingut vaig ofendre a aquelles persones que compartien la causa o bé ho van viure en primer persona. Diuen que rectificar és de savis. Les més sinceres disculpes.

En segon lloc, sovint la informació que rebem fora de Catalunya no és la que es correspon amb la realitat i aquesta és una circumstància que, possiblement, causa que a Espanya no s’entengui ni es comprengui el moviment independentista català. Jo, com a mallorquí, entenc i parlo el català i tinc grans amics en aquesta terra.

Després de saber, fa unes setmanes, que fitxaria pel CE Europa, he pogut llegir i constatar com de compromès està el club amb els valors democràtics que inspiren algunes reivindicacions socials i diferents per a Catalunya. Creieu-me, i us ho dic amb la mà al cor, que si fos contrari al lliure pensament polític, tingués alguna animadversió contra el moviment independentista o fos intolerant a aquesta i d’altres causes, jo mateix no hauria fitxat per cap club d’aquest perfil. Si ho he fet és perquè en cap moment he vist cap problema per poder-m’hi sentir còmode.

La diversitat d’opinions és un valor també democràtic però en cap moment he volgut defensar amb els meus tuits cap violència ni intransigència perquè jo no sóc d’aquesta fusta i espero, amb el pas de les setmanes, poder-vos-ho demostrar i anar-nos coneixent millor. Els socis i aficionats escapulats podran comprovar, sobre la gespa i fora d’ella, com els valors de la solidaritat, comprensió i companyonia formen part del meu ADN i tindran en mi un perfecte ambaixador per parlar fora d’aquí d’una Gràcia i una Catalunya pacífica, integradora, comprensiva i tolerant amb la gent d’acollida.

Una vegada més, reiterar les meves disculpes i el meu més ferm propòsit d’esmena. Estic convençut que aquesta forma de començar la nostra relació serà ben diferent a final de temporada. Una abraçada a tota la família europeista.

Visca l’Europa!

CE Europa: comunicat oficial

El CE Europa, manifestat històricament i recentment com un club obert, sensible, democràtic, tolerant i respectuós amb els valors de país, la voluntat majoritària dels seus socis i el lliure pensament i llibertat d'expressió, entén el malestar que han pogut causar alguns continguts publicats mesos enrere pel jugador Josemi Pedrosa a les xarxes socials.

D'igual forma, el club valora el propòsit d'esmena del jugador, la comprensió del seu error i la voluntat de conviure dins la nostra diversitat defensant la samarreta escapulada. El club considera que tothom té dret a un propòsit d'esmena i, sense entrar en justificacions ni raons, espera que el nou camí que emprendrà el futbolista amb el seu nou club pugui reconduir-se cap a un benestar social i esportiu còmode per a tots.

acidH TEB FederacioAcell