Comunicat sobre les entrades del Granollers-Europa

11 Desembre 2015 Redacció
Escut de l'EC Granollers Escut de l'EC Granollers ECG

L'Esport Club Granollers, en comunicació amb el CE Europa, ha emès una nota informativa en relació a la notificació de l'acord per a la rebaixa del preu de l'entrada general per a socis visitants. Aquest acord no serà vigent per un malentès.

Us deixem a continuació el text comunicat pel Granollers:

NOTA INFORMATIVA

La Junta Directiva de L’Esport Club Granollers vol informar que, a causa d'un malentès, ha estat publicat un article on s’anunciava que el proper partit al camp del C/ Girona de Granollers les entrades tindrien un cost de 5 € per als socis del CE Europa. Aquí és on hi ha hagut el malentès, ja que no es realitzarà aquest acord.

El preu de l'entrada serà l'habitual (10 euros la general i 5 euros per a jubilats). Disculpin les molèsties ocasionades i aprofitem l'avinentesa per a saludar-los.