Concert solidari amb la intel·ligència límit

07 Desembre 2016 Redacció
El cartell del concert El cartell del concert ACIDH

L'ACIDH i l’Associació In Via organitzen el dia 13 el Concert Solidari per a la Intel·ligència Límit, amb l’actuació de la banda inclusiva CLAMS.

Aquesta banda tancarà, a Luz de Gas, la seva gira del 2017 amb l'ACIDH i ens mostraran cançons noves. Les persones amb intel·ligència límit són aquelles que les seves capacitats intel·lectuals es troben just per sota del que es considera normal segons la OMS. A més, presenten un dèficit en la capacitat adaptativa, almenys en dues de les següents àrees: comunicació, cura personal, vida domèstica, habilitats socials / interpersonals, utilització de recursos comunitaris, autocontrol, habilitats acadèmiques, treball, oci, salut i seguretat.

Aquests dèficits fa que siguin persones especialment vulnerables amb dificultats personals, socials, educatives i laborals per a enfrontar-se a les exigències de l’entorn, essent necessari ajustar els suports a cada persona. Els diners recaptats amb la venda d’entrades es destinaran a projectes i activitats encaminades a millorar la seva qualitat de vida. El dia 13 de desembre teniu una cita a les 21 hores a Luz de Gas amb un concert dinamitzat per Toni Albà i Pep Planas.

Podeu comprar les vostres entrades aquí.