El Mercat de l'Estrella continuarà fent camí amb l'Europa

24 Agost 2022 Redacció
Acord de futur Acord de futur

El Club Esportiu Europa i el Mercat de l'Estrella continuaran col·laborant junts la pròxima temporada.

L'Europa manté l'aposta per potenciar i ampliar el seu arrelament dins el territori gracienc i és per això que el club amplia el seu vincle amb l'Associació de Venedors i Venedores del Mercat de l'Estrella durant una campanya més.

L'acord es va tancar en una recent visita del president del club, Víctor Martínez, al Mercat de l'Estrella, on es va segellar el vincle en companyia de Marta Parrado, secretària de la junta de l'Associació de Venedors i Venedores del Mercat de l'Estrella.

Un vincle que implica un seguit d'accions comercials i de visibilitat, com en el cas del mercat, convidant els paradistes a veure un partit de lliga de la pròxima temporada a la Tercera RFEF.