El Nara Club paga el traspàs de Marc Vito, que causa baixa del CE Europa

19 Gener 2024 Redacció
Marc Vito en partit amb l'Europa a Segona RFEF al Nou Sardenya Marc Vito en partit amb l'Europa a Segona RFEF al Nou Sardenya Arxiu CE Europa (Xavi de la Ossa)

Malgrat l'esforç del Club per retenir-lo, el porter europeista no seguirà a les files escapulades aquest 2024 en la brillant temporada de l'equip a la Segona RFEF.

La setmana del 8 de gener, el Nara Club, de la J3 del Japó, va contactar amb el Club mostrant interès en el fitxatge de Marc Vito. En aquest moment el jugador va mostrar la seva voluntat de deixar de forma immediata la disciplina escapulada.

Segons la legislació vigent i la jurisprudència en casos similars, a la que Marc Vito es va acollir, el Club no tenia cap marge per retenir a un jugador en contra de la seva voluntat, pel que es va negociar un acord econòmic amb el Nara Club per pactar la sortida.

El Club ha treballat en tot moment per seguir comptant amb Marc Vito en aquest tram decisiu de la temporada, i en cap moment s'ha plantejat la seva baixa, però la voluntat del jugador i del Nara Club no ho han permès. Des del CE Europa volem agraïr a Marc Vito la seva implicació durant el temps que ha estat al Club i li desitgem sort en la nova aventura.