El Nou Sardenya, seu de la primera edició del Torneig Festa Major Vila de Gràcia

D'esquerra a dreta: Ramon Ortiz (Àrea Social), Carla Carbonell (Festa Major) i Guillaume de Bode (president CE Europa) D'esquerra a dreta: Ramon Ortiz (Àrea Social), Carla Carbonell (Festa Major) i Guillaume de Bode (president CE Europa) Festa Major de Gràcia

L'estadi ha acollit al llarg d'avui un torneig ben especial entre membres de la Federació Festa Major i responsables dels guarnits dels diferents carrers.

Responsables de les diferents comissions de la Festa Major i associacions de carrers participants han celebrat matí i tarda el primer Torneig Festa Major Vila de Gràcia patrocinat per San Miguel. La competició, informal i lúdica, s'emmarca com a acte previ a la gran festa gracienca que té lloc cada 15 d'agost.

El president del CE Europa, Guillaume de Bode, ha realitzat un parlament previ abans de la competició, donant la benvinguda a tots els participants de 11 carrers i places diferents que participaran de la festa. La presidenta de la Fundació Festa Major de Gràcia, Carla Carbonell, també ha participat dels partidets de futbol. El guanyador ha resultat el carrer Puigmartí, seguit dels '3 de 9' dels Castellers de la Vila de Gràcia i en tercera posició el carrer Providència.

Sota tribuna els participants (més de 150) han gaudit d'un dinar de germanor amb obsequis del patrocinador San Miguel i la Festa Major. Els equips finalistes han rebut un lot de diferents caixes de productes de San Miguel. Organitzadors i participants han sortit molt contents d'aquesta primera experiència, una iniciativa més per apropar l'Europa a Gràcia i Gràcia a l'Europa.

Un caire solidari

Cada equip participant en aquest torneig amb essència purament gracienca aporta 25kg d'aliments que s'entregaran al projecte 'Rebost Solidari'. L'entrega es realitzarà aquest dimecres mitjançant el CE Europa i la Fundació Privada Esportiva Europa.