Els socis aproven l'ordre del dia d'una de les assemblees més llargues

22 Desembre 2015 Àngel Garreta
La totalitat de l'ampliada Junta Directiva La totalitat de l'ampliada Junta Directiva Àngel Garreta

El CE Europa va celebrar ahir al Tennis La Salut la seva Assemblea General Ordinària del 2015. Tots els punts de votació de l'ordre del dia van ser aprovats en un acte que va durar 3 hores i 48 minuts, un rècord de l'era recent.

Donant inici a les 19:34 hores davant la presència de 40 socis inicials -van ser finalment 45 el màxim de presents a l'Assemblea-, es van tractar els següents punts (dins l'acordió de títols es tracta més en detall cada apartat):

Cal fer 'clic' amb el ratolí sobre les pestanyes per desplegar els continguts dels punts de l'ordre del dia
19:33 hores - Arturo Ramírez, vicepresident del club i fins ahir secretari en funcions de la Junta Directiva -funció que recau ara sobre el ratificat directiu Ferran Iraola- va llegir l'acta de la darrera Assemblea Extraordinària. Amb votació a les 20:15 hores i 45 socis presents a la sala, l'acta va quedar aprovada per 44 vots a favor i 1 abstenció.
20:18 hores - Els socis van ratificar el càrrec de Ferran Iraola dins la Junta Directiva i l'entrada a la mateixa del vocal Miquel López. Amb votació efectuada a les 20:18 hores, tots dos directius van rebre 45 vots a favor, el total dels socis presents en aquell moment.
20:20 hores - El president Guillaume de Bode va destacar la consolidació del grup d'animació Eskapulats, la també consolidació del periòdic oficial del club, L'Escapvlat, així com destacar els 75 anys de Sardenya i la intenció del club d'arribar a més llocs de Gràcia amb la Comissió Social. El tresorer Robert Biete va exposar als presents la situació dels pàrquings del club i la necessitat de modificar 28 punts dels nous estatuts seguint el requeriment del Registre d'Entitats Esportives. Per la seva banda, Arturo Ramírez va notificar que el club procedeix a donar de baixa 48 abonats per impagament de la condició de soci. El nou secretari, Ferran Iraola, destaca la jubilació de l'utiller Jesús Amores i la nova responsabilitat dins el futbol de base d'Albert Ametller.
20:37 hores - Arturo Ramírez llegeix la memòria i anuncia el pla d'acció 2015/2016. Com a reflexió d'alguns socis, es fa un debat sobre l'estat del futbol de base.
21:35 hores - Robert Biete exposa el balanç econòmic i els resultats de l'auditoria realitzada al club. Amb votació a les 22 hores i 38 socis presents, s'aprova la liquidació amb 30 vots a favor i 8 abstencions.
22:02 hores - Robert Biete explica el pressupost de la temporada en curs. Amb votació a les 22:13 hores, s'aprova el pressupost amb 1 vot en contra, 5 abstencions i 32 vots a favor del total de 38 socis presents en aquell moment.
22:14 hores - S'explica als socis les funcions i sistema de nomenament del Síndic, representat per la figura de Javier Latorre, qui resta ratificat en el càrrec amb votació a les 22:14 hores i 38 socis presents a la sala, amb el resultat de 36 vots a favor i 2 abstencions.
22:28 hores - Els socis Xavier Guillen, representant la Comissió de Control i Transparència, i el soci Ramon Ortiz, representant la Comissió Social, van explicar les funcions de les seves àrees. Amb votació a les 22:32 hores, els socis van ratificar els membres de les comissions amb la totalitat de vots a favor, els dels 38 presents a la sala.
22:33 hores - El president Guillaume de Bode explica als socis presents diverses reunions tècniques amb representants de l'Ajuntament i relatives a diferents àrees de gestió.
22:57 hores - Els socis plantegen preguntes sobre les següents qüestions, fets o persones:

- Funcions del soci Marc Maria Sanllehy
- Debat sobre la necessitat d'una auditoria anual
- Desig d'unes futures eleccions amb programes sobre la taula i menys crispació
- Recuperar les taquilles del club
- Representació fraudulenta en nom dels veterans del CE Europa en un torneig amistós a La Verneda.

A les 23:16 hores, gairebé 4 hores més tard del seu inici en segona convocatòria, es va donar per finalitzada l'Assemblea General Ordinària del 2015.