Gabri Garcia és el nou segon entrenador del Primer Equip de l'Europa

25 Agost 2017 Àngel Garreta
Gabri en una imatge d'arxiu Gabri en una imatge d'arxiu CE Europa

La banqueta de l'Europa viu aquests dies un relleu en la figura del segon tècnic. Matias Borsot deixa l'staff escapulat per motius laborals.

El canvi d'aquesta figura del cos tècnic té lloc després que Borsot hagi acceptat una oferta per incorporar-se a l'àrea esportiva del RCD Espanyol. Un creixement laboral que li impedeix, per horaris, compaginar-ho amb la tasca que, des de mitjans de la temporada passada, desenvolupava a l'Europa al costat de Joan Esteva. El club agraeix a Borsot la seva dedicació en el temps que ha defensat els colors del club des de l'apartat tècnic.

Pren el relleu de Borsot el jove tècnic Gabri Garcia Xatart (01/06/88), qui els darrers anys ha entrenat a Estònia, dirigint l'FC Levadia (2a divisió) i l'FC Flora i el Paide Linnameeskond (amdós de Primera Divisió), així com també les seleccions sub'12 i sub'17 del Levadia. Sorgit com a jugador i tècnic del FC Fruitosenc, Garcia també ha participat en els campus formatius de la FCBEscola.

170825 gabri S
Borsot, al costat de Joan Esteva, en un dels darrers entrenaments de l'actual pretemporada