German no seguirà a l'Europa

13 Juny 2019 Redacció
German en el partit disputat a Sant Boi de Llobregat aquesta passada lliga German en el partit disputat a Sant Boi de Llobregat aquesta passada lliga Arxiu CE Europa (Jordi Batuecas)

El lateral europeista i el club han arribat a un acord mutu per a la no renovació de German dins la primera plantilla gracienca.

German Collado, sorgit de la base escapulada i que va tornar a la disciplina del club el passat estiu procedent de l'Albacete B ha disputat enguany 30 partits, 26 d'ells com a titular, sumant 2.367 minuts de joc i transformant un gol. El defensa buscarà ara nous horitzons esportius.

El club i el cos tècnic agraeixen a German la seva implicació aquesta temporada i li desitgen molta sort en el seu futur futbolístic.