Joan Esteva no seguirà al capdavant del Primer Equip la propera temporada

11 Abril 2018 Redacció
Joan Esteva dirigint el darrer partit disputat a casa Joan Esteva dirigint el darrer partit disputat a casa Arxiu CE Europa (Àngel Garreta)

El Club Esportiu Europa ha decidit fer un canvi dins el projecte esportiu de la primera plantilla de cara a la temporada 2018/2019.

Els responsables directius i esportius de l'entitat valoren la bona feina realitzada per Joan Esteva en la temporada i mitja que haurà dirigit l'Europa, salvant-lo del descens el curs anterior i situant-lo permanentment dins la zona alta de la lliga en la present campanya.

Malgrat tot, el club, en una difícil i dura decisió, apostarà la temporada vinent per un projecte amb un altre responsable tècnic tot buscant una major projecció de jugadors de la base en consonància amb el que l'actual directiva va promoure i proposar en el seu programa electoral ara fa més d'un any. L'entitat vol aprofitar aquestes línies per donar les gràcies a Esteva per la feina realitzada durant el darrer any i mig.