L'Agrupació entrega samarretes en solidaritat amb els refugiats sirians

21 Setembre 2016 Redacció
Entrega de les samarretes a la sala de premsa de l'estadi Entrega de les samarretes a la sala de premsa de l'estadi Xavier Garcia

L'Agrupació Europeista va fer entrega, ahir a la tarda, de desenes de samarretes de la penya a l'ONG Open Cultural Center.

La sala de premsa de l'estadi Nou Sardenya va acollir ahir a la tarda l'entrega de samarretes escapulades creades per l'Agrupació Europeista amb la col·laboració del restaurant Pasa Tapas de la Barceloneta. Aquestes samarretes de cotó, amb l'escapulari per davant i els escuts del club i la penya, s'entregaran a nens i nenes dels camps de refugiats sirians per a que puguin fer-les servir en les seves estones de pràctica esportiva.

Aquest acte solidari és la continuació del realitzat pel club el passat 18 de maig on el Club Esportiu Europa va fer entrega de desenes de pilotes destinades als joves refugiats per a potenciar la seva pràctica de l'esport. A l'acte d'entrega de les samarretes van estar presents -en ordre d'esquerra a dreta de la foto de l'article- el president del CE Europa, Guillaume de Bode, el de l'Agrupació Europeista, Tomás Santiago, el propietari del restaurant Pasa Tapas, Urbano Alonso, el representant de l'ONG Open Cultural Center, Albert Roig, el germà de l'exeuropeista Bufi, Eugeni Balsells, i el vicepresident de l'Europa, Arturo Ramírez.