L'Europa crea la secció d'eSports

02 Juliol 2018 Redacció
L'Europ tindrà un escut propi en aquesta secció del club L'Europ tindrà un escut propi en aquesta secció del club CE Europa

El club crea una secció oficial dedicada als esports electrònics amb l’objectiu de créixer en el cada vegada més nombrós àmbit digital.

Els videojocs estan cada cop més presents a la nostra societat. Avui dia gairebé tothom hi juga al mòbil, tauleta, ordinador o consola. No obstant, quan el joc es transforma en competició, apareixen els eSports. Ara, el club aposta per ampliar horitzons, sempre amb el futbol per bandera, creant el seu propi equip d’esports electrònics al voltant del videojoc FIFA, dins de la modalitat de 'Pro clubs'.

Aquest mode de joc consisteix en partits d’onze contra onze on cada persona controla a un jugador dins del camp virtual. Així doncs, el club estarà representat dins del joc amb el nom d'Europa eSports i vestirà els mateixos colors que a la seva samarreta principal (amb la limitació dels dissenys de samarreta que, actualment, ofereix l'editor del joc). Un cop fet l'equip, aquest competirà a la lliga VFO, la més prestigiosa a nivell estatal, on es podrà veure les cares amb equips del nivell de Sevilla, Espanyol o Levante, entre molts d'altres.

En l'àmbit català, conjunts del grup cinc de la Tercera Divisió com el Terrassa, Santfeliuenc, Sant Andreu o l’Hospitalet i també d'altres de superior categoria com Nàstic, Reus o Lleida Esportiu ja compten amb aquesta secció. Per comandar aquest nou projecte, l'equip escapulat d'eSports estarà dirigit per Àlex Beltran "Beltry", experimentat mànager de la comunitat catalana que compta amb tres ascensos en les seves úniques tres temporades a la competició. El premianenc prové de la UE Llagostera eSports, on aquesta temporada ha estat màxim golejador i MVP del conjunt gironí i s'ha erigit com una peça clau per a ascendir l'equip des de Regional a la Quarta Divisió estatal.

Com s'ingressa a l'equip?

Per formar part de l'equip virtual escapulat i poder defensar els colors del mateix als terrenys de futbol dels videojocs, és requisit indispensable comptar amb una PlayStation 4 i el videojoc FIFA 18, tot i que es requerirà la propera versió del joc al mes d'octubre. L'entrada a l'equip requerirà passar unes proves que es dividiran en dues fases: la primera serà al juliol, mentre que la segona tindrà lloc al setembre. Pot provar tot jugador, soci i aficionat que consideri que té habilitat al joc. Passar les proves requerirà d’un cert domini i experiència al FIFA. Les persones interessades poden enviar un correu electrònic a l'adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o bé un missatge privat a @EuropaEsports , el compte Twitter oficial de la secció.

Un escut propi

Dins el món dels eSports és costum que els clubs adaptin els seus escuts oficials incloent el terme eSports i modernitzant i estilitzant els seus escuts originals com a petita adaptació visual al món dels videojocs. L'Europa també ha adaptat el seu escut i competirà i defensarà la secció d'eSports amb el logo que podeu veure a la part superior de l'article al costat d'un comandament de joc de la PlayStation. L'escut de l'equip d'esports electrònics del conjunt gracienc elimina les sigles CEE de la part central per impulsar la paraula Europa de forma predominant. S'inclou una tira allargassada que travessa l'escut i la paraula eSports a sota. De la resta d'elements es manté intacte l'escut amb l'únic canvi d'un comandament de consola en el lloc on tradicionalment hi va una porteria de futbol.

Un tracte informatiu al nivell dels més grans

L'equip eSports de l'Europa serà considerat el 'cinquè gran' de la casa. Tindrà seguiment constant i actualitzades notícies sobre les seves evolucions com ja tenen des de fa anys els anteriors quatre principals equips: Primer Equip, Femení A, Filial i Juvenil A. Disposa, tal com s'ha comentat, de xarxa social pròpia ( @EuropaEsports ) i buscarà ser un equip transversal que uneixi i diverteixi a diferents generacions.