L'Europa renova un dels seus pilars: el segon capità Alberto González

02 Juliol 2018 Redacció
Alberto sumarà la seva 9a temporada al club Alberto sumarà la seva 9a temporada al club Arxiu CE Europa (Àngel Garreta)

La primera plantilla escapulada comptarà un any més amb un dels seus puntals de la darrera línia, el defensa central Alberto González.

Amb 235 partits de lliga i play-off d'ascens amb la samarreta de l'Europa, Alberto és el sisè jugador amb més partits oficials de tots els temps, empatat ara mateix amb un altre històric capità, Àlex Delmàs. La propera serà la 9a temporada del central europeista a la disciplina del Primer Equip.

En aquests partits, Alberto acumula 19.649 minuts de joc i 12 gols malgrat ocupar la posició més endarrerida del joc exceptuant els porters. El seu joc aeri, la seva forta presència física, la contundència defensiva, la veterania i el pes específic del jugador dins el vestidor serà, un any més, uin element determinant.