La penya CAVA ja és oficial

03 Juliol 2015 Àngel Garreta
Els 'Cavallers Europeistes' durant un partit de la darrera temporada Els 'Cavallers Europeistes' durant un partit de la darrera temporada Arxiu CE Europa (Àngel Garreta)

El Club Esportiu Europa compta ja amb cinc penyes reconegudes. Els 'Cavallers Europeistes', coneguts com la penya CAVA, ja són oficials, amb registre propi al Registre d'Associacions de la Direcció General de Dret i Entitats Jurídiques i amb acceptació del club com a tal.

El 17 de setembre del 2013 es va formar l'Associació Esportiva i Cultural 'Cavallers Europeistes' (CAVA) amb la finalitat de donar suport als diferents equips de l'Europa i fomentar el sentiment europeista. Temps després la penya va procedir al seu registre i ara, aplicant els articles 28 i 29 del capítol 3 dels nous estatuts del CE Europa, els 'Cavallers Europeistes' reben el total reconeixement del CE Europa com a penya oficial.

Aquesta penya està presidida per Pedro Giménez (soci 194), vicepresidida per Francesc Giménez (soci 184), comptant com a secretari amb Carlos Vallejo (soci 67) i fent les funcions de tresorer Pol Giménez (soci 195). Podeu repassar el llistat i característiques de les 5 penyes oficials de l'Europa.