Logística, entrades i accessos pel derbi

03 Desembre 2018 Redacció
Mapa logístic Mapa logístic CE Europa

El derbi del diumenge 9 de desembre entre l'Europa i el Sant Andreu tindrà una logística diferent a altres duels de la lliga.

La taquilla de l'estadi es dividirà en dos punts. A les guixetes del carrer Sardenya cantonada Camèlies es vendran les entrades exclusivament a socis i aficionats de la UE Sant Andreu. Així mateix, els socis i aficionats visitants hauran d'entrar per la porta d'aquell mateix córner a l'estadi. El gol del carrer Sardenya serà l'espai acotat per a l'afició visitant, tal com indica el mapa superior.

Pel que fa a aficionats de l'Europa, qui vulgui comprar una entrada el mateix dia de partit ho haurà de fer a les oficines del carrer Secretari Coloma, 140, just al córner oposat. També les persones acreditades (periodistes, scouters de clubs de futbol, etc...) hauran d'identificar-se a oficines en aquest partit de forma excepcional. L'entrada de socis de l'Europa, aficionats i persones acreditades es farà per la porta principal de tribuna, situada al bell mig del carrer Camèlies.

Les taquilles obriran a les 17 hores en els dos punts (guixetes i oficines). L'inici del partit és a les 19 hores.

Preus i paquets especials d'entrades

Els socis i abonats del CE Europa entraran de franc al partit, però els socis de ple dret del club escapulat tindran opció de retirar durant la setmana (excepte dijous, dia festiu) entrades il·limitades a 5€ a partir d'avui mateix. D'igual forma, cada soci podrà retirar, només una vegada, un paquet especial de 3 entrades a 10€. Aquest paquet caldrà retirar-lo de forma presencial a oficines i només en nom del soci propi present -no es podran recollir paquets d'entrades a nom d'altres socis-. Aquesta oferta 3x2 és vàlida només per una compra per a cada soci. Si un soci de l'Europa desitja, per exemple, 6 entrades extra per a aquest partit, pot comprar un dels paquets de 3x2 (10€) i les tres entrades següents a 5€ cadascuna. Els socis de la UE Sant Andreu tindran un preu de 5€ en la seva entrada general.

Les entrades anticipades per a socis de l'Europa són limitades fins el divendres 7 de desembre. El dia de partit no hi haurà cap rebaixa a taquilles exceptuant el preu de 5€ pactat per a socis visitants, tal com fa l'Europa amb altres clubs de la categoria.

Entrades anticipades per a socis de l'Europa

Paquet especial 3 entrades (1 única compra): 10€
Cada entrada anticipada (il·limitada): 5€