Pau López, Jugador Estrella del mes d'abril

28 Abril 2023 Redacció
Pau López ha aconseguit el primer guardó de Jugador Estrella Pau López ha aconseguit el primer guardó de Jugador Estrella Àngel Garreta

El migcampista de la casa s'ha proclamat guanyador, per votació popular, del premi que entrega Estrella Damm, patrocinador principal del club.

Aprofitant el tram final de temporada, el decisiu de cara a l'obtenció del títol de lliga i ascens de categoria, Estrella Damm va posar en marxa el trofeu 'Jugador Estrella' del mes d'abril. Cada setmana, després del partit del Primer Equip masculí, els socis i aficionats del club podien votar, a Twitter i Instagram, el millor jugador de l'equip escapulat.

Pau López ha guanyat en 2 de les 4 votacions (el millor del partit Sant Andreu-Europa i de l'Europa-Montañesa). En els altres dos partits, Adri Gené va ser escollit el millor de l'Europa-L'Hospitalet i Marc Vito el del Vilassa de Mar-Europa. A nivell global, el migcampista escapulat ha sumat el 44% del total de vots realitzats per l'afició en tots quatre partits.