Renovació de Civil i Ruben per una temporada

Doble renovació Doble renovació Arxiu CE Europa (Àngel Garreta)

El defensa Ruben Canelada i el punta Xavi Civil renoven pel Primer Equip gracienc i compliran la seva segona temporada al club gracienc.

L'Europa segueix concretant les renovacions pendents dins de la plantilla escapulada. Aquest dilluns se sumen dos jugadors més a la llista: Civil i Ruben. Tots dos compliran la seva segona temporada al club. Xavi Civil ha disputat enguany 31 partits de lliga, acumulant 2.355 minuts de joc i sumant 8 gols. El punta s'ha convertit en el màxim golejador de la temporada particular del club en un any molt difícil per a la materialització d'ocasions.

Per la seva banda, Ruben Canelada va fitxar a finals de gener per donar consistència a la banda. Ha jugat 15 partits i ha sumat 1.309 minuts de joc. Tots dos seguiran reforçant les respectives línies de joc la temporada vinent. Amb ells, ja hi ha sis jugadors renovats de l'anterior temporada (el club treballa amb la intenció que no siguin els darrers) i en total vuit jugadors al Primer Equip.