Sortegem entrades pel derbi amb el Júpiter i el duel amb el Vilassar de Mar

13 Setembre 2016 Redacció
Participa en el sorteig! Participa en el sorteig! CE Europa

Vols guanyar dues entrades pel derbi amb el Júpiter o el duel amb el Vilassar? Només has d'omplir una petita butlleta amb les teves dades.

Cada partit al Nou Sardenya té premi. Concretament, dues entrades per a un únic guanyador que permetran veure de franc un dels duels de lliga que es jugui a l'estadi. Com es pot optar a aquestes entrades? Omplint la butlleta que trobareu a peu de pàgina en format d'imatge i enviant-la a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. amb totes les dades sol·licitades. Aquesta butlleta també es pot imprimir o bé retallar del periòdic L'Escapvlat -on també hi sortirà cada mes- i dur a les oficines del club (c/ Secretari Coloma, 140).

La setmana en curs de cada partit, ceeuropa.cat anunciarà la persona guanyadora. El club es posarà igualment en contacte amb l'afortunat o afortunada per comunicar-li el premi i els detalls de recollida de les entrades.

160913 concurs 1