Comunicat oficial: Covid-19

10 Març 2020 Redacció

El CE Europa remet un comunicat a tota la seva massa social i famílies sobre les darreres ordres rebudes al voltant del Covid-19.

Comunicat Oficial

El CE Europa trasllada al seu entorn social i esportiu les instruccions rebudes per part de la Federació Catalana de Futbol i ordenades pel Ministerio de Cultura y Deportes del govern estatal en relació a l'afectació del virus Covid-19, conegut popularment com Coronavirus.

Aquesta ordre provinent de les més altes instàncies de l'esport obliga a jugar tots els partits de categoria estatal a porta tancada les properes dues setmanes com a mesura de prevenció de contagis, és a dir, els duels dels primers equips masculins i femenins i el Juvenil A masculí. El CE Europa acata aquesta decisió si finalment es duu a terme en aquestes condicions, però discrepa en què la mateixa sigui la mesura més adient en aquest cas. El CE Europa, com és lògic, es mostra preocupat per la salut general de la població, però entén que privar de l'espectacle esportiu als socis, aficionats i abonats és un greuge per a l'essència mateixa de l'esport i l'espectacle, més encara per a aquelles aficions que haurien d'exercir com a local i es veuran impedides de presenciar els partits del seu equip.

És per això que, en consonància amb altres clubs i organismes que s'han expressat en el mateix sentit en les darreres hores, el CE Europa advoca per decretar l'ajornament d'aquests duels afectats i traslladar-los a un altre dia convingut on els espectadors, fora ja de les dates marcades en vermell com a risc per a la salut pública, puguin gaudir de l'esport en condicions normals.

El CE Europa espera que aquesta decisió de jugar a porta tancada pugui ser reconsiderada pels organismes competents en les properes hores o dies i apostar per l'ajornament dels partits. En cas contrari, el club es veurà obligat a acatar la disputa dels partits a porta tancada.

Pel que fa als partits de competició de base o categories no estatals, encara no hi ha un protocol final decidit per les federacions i organismes esportius. El CE Europa comunicarà i valorarà les mesures decidides quan aquestes es decretin i detallin quina aplicació tindran en la resta de competicions.