Comunicat oficial del club

El club fa extensiu a socis i aficionats el següent comunicat oficial en relació als fets que van tenir lloc el passat dimecres.

Comunicat oficial del CE Europa

La Junta Direcitva del Club Esportiu Europa informa que aquesta tarda ha presentat un escrit a la 'Comissió d'Ètica Esportiva i Lluita contra la Violència' de la Federació Catalana de Futbol denunciant els càntics ofensius que alguns jugadors de la Unió Esportiva Sant Andreu van proferir contra el nostre club el passat dimecres 5 de desembre dins l'autocar que els desplaçava per jugar el partit de Copa contra l'Atlético de Madrid. Aquestes imatges van ser recollides i emeses pel programa 'Deportes Cuatro' de la cadena Cuatro, d'àmbit estatal, i han causat un lògic malestar entre els nostres socis i aficionats.

El club vol aprofitar aquest comunicat per demanar als socis, aficionats i penyes del CE Europa que el proper diumenge 9 de desembre aninim més que mai els nostres jugadors al derbi i ho facin, com sempre han fet, amb el màxim respecte cap al rival.