Resultats

Preu Entrades

Acreditacions

Comunicat sobre la desestimació del recurs per a la finalització del primer procés de moció de censura

13 Juliol 2022 Redacció

El Club Esportiu Europa comunica a la seva massa social que la Federació Catalana de Futbol ha desestimat el recurs dels socis promotors de la moció.

Els socis promotors de la moció de censura, disconformes amb la resolució per part del CE Europa de donar per finalitzat el procés de la moció per la falta de la necessària carta de motivació que contemplen els estatuts del club, van presentar una reclamació a la Federació Catalana de Futbol, la qual ha estat desestimada per l'ens federatiu. Queda ratificada així la decisió presa pel club en el seu moment en relació al primer procés sancionador.

Podeu visualitzar la desestimació realitzada per la Federació Catalana de Futbol en el següent enllaç.

Segon procés de moció de censura

D'altra banda, els socis promotors de la moció de censura van presentar un segon procés mocionador el passat 13 de juny i el dia 1 de juliol van ser provistos de les butlletes oficials per recollir les signatures necessàries per tirar endavant la moció. Des del Club Esportiu Europa s'informa que els socis promotors de la moció tenen fins al dia 19 de juliol de 2022 per a fer entrega de les signatures a les oficines del club.