Homenatge a Pedro Aguilar, soci centenari de l'Europa

09 Maig 2022 Redacció
Pedro Aguilar rep la samarreta commemorativa Pedro Aguilar rep la samarreta commemorativa Àngel Garreta

Abans de la disputa de l'Europa-Ibiza de Segona RFEF, el Club Esportiu Europa ha rendit homenatge al soci Pedro Aguilar.

El soci Pedro Aguilar celebrava els seus 100 anys i per a celebrar-ho va rebre de la mà del president del club, en Víctor Martínez, i la directiva de relacions institucionals, la Núria Pi, una samarreta commemorativa amb el número cent estampat en color daurat.

Després va poder fer el servei d'honor del matx i va gaudir de la primera mitja hora del matx en què l'Europa va acabar imposant-se als eivissencs en el que era el darrer partit del Primer Equip masculí aquesta temporada.