Notícies

Els jugadors de la plantilla campiona de lliga de Regional Preferent rebran un reconeixement el proper diumenge al partit Europa-Lleida Esportiu.
El 13 de maig del 1923 l'Europa va quedar finalista de la Copa del Rei en un partit disputat a Les Corts contra l'Athletic Club de Bilbao.
El primer carrer dedicat a una figura de l'europeisme ja és una realitat. L'Europa tanca els actes de commemoració del Campionat de Catalunya.
A la memòria col·lectiva de les rivalitats europeistes pocs ja recorden els derbis contra el nostre 'company de Vila', el Gràcia.
Coincidint amb el 100 aniversari del primer partit de bàsquet estatal, el CE Europa edita un llibret amb totes les dades històriques.
Tal dia com avui, un 8 de desembre de l'any 1922, es va jugar al camp de l'Europa el primer partit de la història del bàsquet estatal.
Un grup de socis europeistes ha format la Comissió del Centenari del bàsquet a l'Europa, encarregada d'impulsar el documental i el llibre històrics.
La temporada 2022/2023 el fins ara delegat Andreu Sánchez no exercirà aquestes funcions dins l'staff tècnic. Repassem la seva trajectòria.
El primer d'abril de l'any 1922 arribava a l'Europa un davanter fort i dur provinent del Júpiter. Es convertiria en la més gran llegenda.
Veure dones jugant a futbol sota l'escapulari no només ha tingut lloc a partir de la fundació de la secció el 2001.