Àlex Cano també podria lluitar per igualar el rècord de temporades dins el club

20 Juny 2021 Àngel Garreta i Xavier Vidal

El capità escapulat militarà per 13a temporada a l'Europa. Només tres jugadors han assolit un total de 14 temporades.

Sempre s'ha parlat del rècord de partits amb la samarreta de l'Europa que està en poder del mític defensa Ventura Gómez i la possibilitat d'Àlex Cano de donar-li caça (podria ser aquesta mateixa temporada si l'ara capità juga gairebé tots els partits). Però mai s'ha comparat la longevitat dins un club ja no en partits sinó en nombre de temporades. Cal considerar que fa un segle el nombre de partits era menor i molts jugadors que van militar moltes temporades no figuren al rànquing de partits.

Així doncs, tres futbolistes històrics sumen 14 temporades a les files de l'Europa. Ara mateix Àlex Cano començarà la seva 13a campanya. Aquesta és la classificació per temporades.

TEMPORADES FUTBOLISTA  PARTITS OFICIALS

14  Antonio Alcázar  205*
14 Càndid Mauricio  141*
14 Esteve Pelaó 132
13 Àlex Cano 379
13 Pere Serra 139*
13 Joan Bordoy 76*

* = Dades no completes. Són el número de partits que s'han pogut documentar a nivell hemerotèric.