Augment del fons propi

Augment del fons propi Una imatge d'un equip juvenil dels anys 20, recentment cedida

El departament de premsa del CE Europa fa una crida a socis, aficionats, familiars i amants del futbol català en general per ampliar el seu arxiu històric d'imatges i/o objectes antics del club.

La llarga història de l'entitat ha quedat visualitzada al llarg del temps en molts fons privats i ara el club vol augmentar el propi amb les donacions d'imatges de particulars o fins i tot historiadors.

Qualsevol tipus de material gràfic serveix per ampliar el fons documental del club: partits de lliga del Primer Equip, dels equips de base, actes socials i institucionals del club, fotos individual d'esportistes (tant en futbol com en altres anteriors disciplines de la història de l'Europa), imatges curioses, plantilles sènior o de base de temporades anteriors, d'objectes, de samarretes, trofeus, recintes esportius...

Tota persona interessada en fer una donació a fons de l'arxiu històric i documental del departament de premsa del club pot enviar el seu material, preferentment a alta resolució i qualitat, al correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.  amb totes les dades possibles que es puguin facilitar de la imatge, com podria ser la temporada, dia concret o any, contingut de la mateixa -el més extensament explicat possible- context, situació, nom de les persones presents a la imatge, entorn, denominació de l'equip -cas de tractar-se d'una plantilla-, tipus de partit i rival -en una imatge de joc-, etc.

Si es vol fer la donació o es vol prestar l'original per a còpia per un altre procediment, cal contactar també amb el correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.  . Tot material cedit que es vulgui donar per a rèplica o duplicat però es vulgui conservar en propietat serà retornat al propietari un cop acabada la documentació del mateix.